Showing posts with label biovelocity sleepmate. Show all posts
Showing posts with label biovelocity sleepmate. Show all posts

DANGER OF LACK OF SLEEP

Assalamualaikum.

This afternoon I want to share a bit about the danger when u are having a bad sleep / lack of sleep / sleep disorder / unhealthy sleeping habits. Not many people realize how LACK OF SLEEP CAN REALLY DESTROY OUR LIVES. Sadly, most people nowadays are lacking sleep more than ever. These can lead to UNHEALTHY LIFE (PHYSICAL AND MENTAL) and AFFECT PEOPLE AROUND US. 

These are the common group of people who definitely experience lack of sleep :

  1. NEW PARENTS
  2. TEENAGERS
  3. SCHOOL KIDS
  4. WORKING PARENTS
Are you one of them? Do you check your sleep habit? You better do now, ergo you will have the opportunity to change your life before its too late. Here are just SOME OF THE BAD EFFECTS THAT CAN DESTROY YOUR LIFE OF YOUR SLEEP DEPRIVATION.






















Those are just some of the negative effects, well worry not. U can have your quality sleep with our BIOVELOCITY SLEEPMATE (BVSM) today. Don't know what that is? Where have you been? hehe. Check out about it in my blog or you can just simply google or find #bvsm in instagram. 

THIS BVSM IS SOMETHING WORTH HAVING IN YOUR LIFE. 
pm me 017-6276532 (noly)

SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum w.b.t

Selamat hari rayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Ampun maaf kalau ada terkasar bahasa secara sengaja ataupun tidak.
Masa raya ni memang lah xde keje lain selain berkongsi gambar raya kan?
Tengok lah sampai muntah ahaha.
Terima kasih jugak lah yg dok komen kenapa aku kurus, mmg sebab pakai premium beautiful. 
Cabaran 15 hari pakai corset tu, alhamdulillah bertambah sihat dan ramping ahahahh.
Ok nak sambung raya. Okbai.
For more pictures of me bole laa follow my instagram @nolyannakurnain


my younger sister, my mum and I. Ok aku lah yg paling gelap sekali bahaha


My family photo of first day raya ngehehe anak aku suka buat muka x ready 



kalau tgkap gmbr dia sorang boleh pulak posing macam model haihh






Second daya of raya. pls ignore the background. ahahaha eh pada yg bertanya shawl comel tu beli dari mana, dari @kuntum_ boleh follow ig dia memang labuh dan sejuk sgt kain dia.


my only son hehe pakai mcm ni pun semua orang cakap ko pompuan.nasib laaa sebab muka mcm muka mama ahahaha


my siblings

my youngest bro. anak aku selalu tertukar panggil budak ni mama.dah tu haku ni apa?pakcik dia?ahahaha


Raya ke 4 hihihi punye laaa banyak songeh budak ni x nak pakai kemeja.



dengan pakcik kesayangan. ahahaha apa pakcik ko buat semua ko nak tiru. Bajet dah abang2 sangat la tu


This one taken on my birthday on 1st August. balik KL. This shawl pun dari @kuntum_ jugak.


Raya ke 7 pun masih bersamping ehehe zarif muka happy overdose sebab g beraya rumah gf dia ahaha


muka kpop. first time dalam keturunan aku ada muke kpop cenggini. masa pregnat dia dulu duk tengok donghae super junior je. keluar seketul sama muka ahahaa sebbaik aku x tgk Ho Dong bahahaha


My inlaws. dgn ipar yg bongsu bongsu .semua muka xready ahahaha


Cukup lah tu kan.
Yg lain semua ada kat Ig.
Sama je pun.
Ok bye.
Salam.







Official BVSM

Bio Velocity™ Sleep Mate


Human Energy Field


The sun is the mother of all energy sources that drives virtually all life on this planet. Living beings are energy beings, atoms and electrons within our body create a flowing energy field to provide sufficient energy for our cells to work optimally. In other words, energy is a life force and is the source of human health and vitality.

Energy balancing is based on the existence of energy patterns within and around the body that form a matrix used by the body to maintain itself in a state of "wellness". The human energy field is also the protective shield that keeps the body healthy. Body cells communicate with each other by means of a certain wavelength (frequency) and this wavelength is unique to each person. All tissues including skin, liver, bones and other organs have their own oscillation and they resonate on their own special frequency. Bio resonance means seeking and passing on of all the frequencies necessary for the stimulation and final regulation of the organism, and giving the body the chance of self regeneration.

However, today's modernization has led to a drastic decline of the human energy field. Stressful lifestyles, widespread usage of electronic gadgets, environmental pollution, unbalanced diet, unhealthy lifestyles and breathing in toxins have resulted in an imbalance of the electromagnetic frequencies or energy field. Energy blocks are established and the human energy field becomes imbalanced, causing gaps and interrupting the flow of vital energies or the life force. Thus, physical organs activities are obstructed and eventually lead to different kinds of pathological changes and chronic illness.

Quality Sleep

Sleep represents one third of our lifelong activity; thus a quality sleep and rest is vital for our overall well-being. It is important to physical and mental health, and to optimize our daily functions. What is quality sleep? Quality sleep means having sufficient duration and depth of rest that results in one feeling awake and refreshed throughout the day.

When our body is at rest, all our cells are renewed and recharged, ongoing repair work to injuries and illnesses take place; our brain activities that control emotions, decision-making processes, and social interaction shuts down, allowing us to maintain optimal emotional and social functioning when we are awake. Sleeps also strengthens the presence of our mind and consciousness, makes us feel energized and physically more alert. It also enhances our memory and learning capacity; reduces stress, tension and anxiety. A quality sleep keeps our heart healthy and reduces the risk of depression.

BV Sleep Mate

You can easily regain your balance and health with the healing power of BV Sleep Mate. This mattress cover is specially tailored to your individual needs. The BV Sleep Mate helps to correct disharmonic vibration frequencies, counter and negate this pathology wave whilst amplifying the positive physiological waves which build up a healthy aura in our body. By influencing the energy flow, we remind the body of its natural state of health. A harmonious flow of life energy throughout the body is expressed physically in balanced cellular and biochemical activity and increases the overall activity of body and mind. When you wake up, you feel invigorated and energetic. For long term usage, it is beneficial to our body in terms of maintaining our health, enhancing our immunity and the quality of life.

Clinical trials have shown that there is a significant increase in the energy level of the subject after Using the BV Sleep Mate.



Benefits
  1. Enhances metabolism
  2. Activates the cells function
  3. Promotes blood circulation
  4. Enhances body resistance and improves immune system
  5. Increases the energy level
  6. Stabilizes emotional, relieves stress and pressure
  7. Reenergizes, repairs and rejuvenates cells
  8. Increases vitality
  9. Enhances natural healing ability
  10. Balances and harmonizes the physical functions
  11. Relieves fatigue and pain
  12. Stimulates and regulates the autonomic nervous system
  13. Promotes heart function
  14. Promotes a healthy and quality sleep

Beneficial
Headache, menstrual pain, pain relief, stomach pain, eliminates muscle ache, eliminates gastric pain, lowers back pain, helps in stiff neck, relieves numbness.

Maintenance

Wash the BV Sleep Mate once a year. Hand wash gently with organic laundry detergent and dry under the sun. When BV Sleep Mate is stained, partial cleaning is recommended for only the affected part.

Usage Direction

Uncover and place the BV Sleep Mate on top of the mattress. Attach the four elastic straps respectively at each corner of the mattress.

Certificate for Radiation Screening


Size
Queen size bed

Super Deal for BVSM

Salam.

Haaa..ni nak btau pasal promotion untuk pelapik tilam BIOVELOCITY SLEEPMATE ataupun bahasa ringkasnya BVSM. Dalam entry noly yg lepas2 dah banyak noly expose kan kebaikan bvsm ni. I pun guna tauuu. My whole family loves it, my son pun dah tak pernah nak meragam bangun tido, tidurr lenaaaa (utk mak mak muda yang baru or akan bersalin tu, I recommend sgt2 utk guna bvsm ni. Hehehee..siapa yg dah ada baby tu tau laaa..memang mimpi laaa nak tido panjang dan lena bila dah ada baby hahaha. Susahlah nak bangun tido dgn gorgeous nanti hehe tapi dgn bvsm, semuanya boleh berubah (ayat drama sikitt) hehe. Ok, jom beli bvsm time tgh ada promo ni. Peluang datang kadang2 sekali je seumur hidup. So jgnlah lepaskan peluang yeee. Aku percaya, kalau Gucci buat sale, sekarang jugak korang angkat bontot g start kereta wahahaha (diri sendiri pun sama je), so harap2 lepas tgk promo bvsm ni, akan berlakulah respons yg sama haha

owh tersangatlah sale ok! cepat2 sebelum terlambat. 

nak tau cmne nk beli, sms / wassap noly ok 017-6276532
have a good day :)
salam.

Kepentingan GARAM BULUH untuk badan manusia

Salam. 
Bertemu kembali. Aceceh :p

OK, sebelum ni dah cerita pasal cara nak hasilkan garam buluh, so now nak btau kenapa kita perlu ambil garam buluh ni sebagai makanan rutin kita. 

Pernah dengar tentang alkali? Kita sebelum lahir lagi dah berada dalam keadaan beralkali. Buktinya, bayi yg masih dalam kandungan ibu dikelilingi oleh air ketuban yg bersifat alkali. Menurut saintis, utk kekalkan kesihatan pada tahap terbaik, badan kita perlu berada dalam keadaan beralkali lemah iaitu pH 7.4. 

Nilai pH darah manusia yg normal ialah 7.35-7.45. Kalau kurang daripada tu, maksudnya badan kita berada dalam keadaan berasid. Kalau kurang dari 7, itulah sebabnya kita sgt mudah dihinggapi penyakit. Jika nilai pH menurun kepada 6.9, risiko seseorang mendapat penyakit akan meningkat dan sel-sel kanser akan menjadi lebih aktif, seterusnya sel-sel kanser yg aktif ini akan merebak ke seluruh badan. 

Even though perut kita selalu berada dalam keadaan berasid, organ penting yg lain terutamanya otak, usus dan jantung perlu berada dalam keadaan beralkali utk berfungsi secara optimum.

Oleh itu, garam buluh yg ersifat alkali kuat (pH 10.5-11) adalah sgt sesuai dijadikan makanan harian utk kekalkan kesihatan kita. Ianya anti oksida dan menghapuskan radikal bebas serta bakteria secara berkesan. Ianya juga dipanggil 'garam sihat' yg boleh menjadi penawar dan perisa.



banyak sgt kelebihan garam buluh ni, mencegah lebih baik dari mengubati




garam buluh dari Korea


pengiktirafan global dari seluruh dunia

Hopefully semua dah jelas kenapa Noly selalu beritahu pasal garam buluh ni, sebab noly sndiri dah merasa kebaikannya. So Noly nak semua orang berpeluang merasa kelebihan yg ada pada garam buluh ni, dan berpeluang utk hidup dgn lebih sihat :)

Ini adalah antara produk berasaskan garam buluh:

ini adalah antara yg boleh dijadikan makanan dan minuman harian :)


ini pulak produk kecantikan : marine essence body wash, shampoo, and toothpaste :)

untuk sebarang pertanyaan boleh pm noly ye
sms / whatsapp : 017-6276532



Testimoni Bio Velocity Sleep Mate

Assalamualaikum w.b.t

Di hari Jumaat yg mulia ni, Noly nak share satu testimoni dari pengguna tilam BVSM. Bagus customer ni, sebab dia hadiahkan BVSM ni utk parents dia. Memang salute lah dgn anak yg begini. Semoga kita semua x lupa akan mak dan ayah kita. So lepas ni boleh lah hadiahkan mak ayah 1 set tilam BVSM ni ye. InsyaAllah x rugi kalau niat tu utk berbakti pada mak ayah:)





Alhamdulillah satu lagi customer dah bertambah sihat:) 
Nak tahu lebih lanjut pasal BVSM ni 
boleh call / text / wassap Noly 017-6276532

Look Who's using BVSM?

Salam.
Pagi ni dapat tahu yg mereka2 ni pun dah guna BIOVELOCITY SLEEPMATE ni. Kenal tak siapa mereka ni?Ish kalau xkenal mmg bukan org malaysia la hehe:p




Ini ada lagi 1 testimoni dari seorang doktor yg menghadiahkan BVSM ni utk ayah beliau yang semput kronik sehingga tak boleh berjalan. Kini, ayah beliau dh boleh berjalan sndiri. Alhamdulillah, dengan bantuan Allah. Ini kata-kata beliau semalam semasa berkongsi pengalaman menggunakan BVSM di depan 3000 orang yg hadir mengikuti Hari Biovelocity Sleepmate di Ampang.



Memang banyak kebaikan BVSM ni. Bagi mereka2 yg masih belum tahu, sini Noly btau yee..hehe


  1. meningkatkan metabolisma
  2. mengaktifkan fungsi-fungsi sel
  3. menggalakkan peredaran darah
  4. memperbaiki sistem imun
  5. meningkatkan tahap medan tenaga
  6. menstabilkan emosi dan mengurangkan tekanan
  7. memulihkan tenaga
  8. meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semulajadi
  9. mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
  10. melegakan kepenatan dan kesakitan
  11. merangsang sistem saraf autonomik
  12. menggalakkan fungsi jantung
  13. melegakan sakit kepala
  14. menghilangkan senggugut
  15. menolong mengurangkan ketegangan leher
  16. melegakan rasa kebas
  17. dan banyak lagii..
So korang boleh lah cuba, Noly pun pakai jgk dan seisi keluarga boleh pakai, suami dan anak pun suka.sebab boleh tido lena. Siapa tak nak kan, dapat tidur yg berkualiti setiap hari :) Siapa yang nak tolong mak bapak yg mempunyai sakit tulang belakang,gout,slip dics,darah tinggi,sakit pinggang,sakit lutut, sakit sendi,boleh lah hadiahkan BVSM ni utk orang tua kita. Inilah salah satu cara kita utk ikhtiar supaya makbapak kita dapat tidur yg selesa. Dulu masa kita kecik dorg sampai xcukup tidur jaga kita semua kan (nakal2 korang ni semua masa kecik dulu,mcm lah aku xtau)

Boleh contact noly utk tahu dgn lebih lanjut pasal BVSM ni
 017-6276532 (Noly)

apakah itu Biovelocity Sleepmate?

Salam :)

Good morning:) Kalau sebelum ni Noly dah share pengalaman Noly sendiri setelah menggunakan Biovelocity Sleepmate (BVSM), dalam entri kali ni Noly nak bagitau pulak apa itu BVSM hehe..





antara manfaat garam laut:
  • meningkatkan sistem imun
  • menghilangkan depression
  • membantu otot untuk berfungsi dgn baik
  • mencegah osteoporosis
  • membantu mengubati diabetes
  • mengubati penyakit jantung dan stroke
  • melancarkan sistem pernafasan (membantu pesakit asma)




selain penghidap penyakit di atas ni, sesiapa yg ada anak kecil pun sgt sesuai utk menggunakan BVSM ni, even my son sleeps so well after using it (xde bangun malam dah, tidur lena sampai ke pagi)



testimony taken from my mentor Hanis Haizi :)

another testimony from her customer:)

Kesimpulannya, BVSM ni memang elok digunakan oleh setiap orang, bila semua orang dapat tidur yg berkualiti, barulah semua org dapat buat kerja yg berkualiti, betul tak? It does make sense, when u are depressed sebab xcukup tidur, banyak penyakit datang and kerja pun jadi tension je memanjang. Kerja kenalah happy, barulah rezeki berkat :) Jom semua try guna BVSM ni. Tak rugi langsung, setakat ni semua customer bagi feedback yg sgt2 positif, including me hehehe:)

call/text me to get your own BVSM
017-6276532 (noly)

Sweet dream Sleep tight

Assalamualaikum w.b.t

Last night my whole family i.e my hubby, my son and I slept using the BIOVELOCITY SLEEPMATE. It was worth it. My stiff shoulders are not stiff anymore (IT IS A BIG RELIEF!!) and my son slept soundly from 10pm until 730am! Oh my! Our normal night was usually me had to wake up at least twice because my baby; cried asking for milk or feeling uneasy, and most of the time he couldn't sleep back after he woke up. (and I need to work in the morning..grrr)

I will continue using BIOVELOCITY SLEEPMATE forever, and hopefully my whole family get all the benefits from it. Here are some of them, for all of u that is still in the dark about this amazing product hehe:

my happy baby and I


Will update you more on what BIO VELOCITY SLEEP MATE really is :)
Oh yeah, for all of you who have trouble sleeping, or your family members, do contact me to get your own set of BIO VELOCITY SLEEP MATE. Seriously, we all need that QUALITY SLEEP in our life.

call/ text me now for more info
017-6276532 (noly)