Syampu Marine Essence sesuai untuk wanita bertudung

Salam. 

Anda bertudung? Selalu bila bukak tudung tu apakah pattern rambut anda?hehe leper macam roti canai / menggerbang macam hantu / statik macam batu bata? Ataupun cantik bukan main macam orang baru lepas keluar salun rambut tu. Kalau semua tu bukan, sah lah anda botak kihkihkih. Tapi xpe, setiap yg botak pun akan tumbuh rambut semula. So xde hal kat situ, mesti nak kena pakai syampu jugak kan? 

ni aku tgk pun dah tension hahaha lagi laaa tuan punya rambut


rambut kelemumur memang menguji kesabaran. berhenti lah uji kesabaran dan guna lah syampu MARINE ESSENCE sekarang utk lebih bahagia



Pernah cuba pakai Syampu MARINE ESSENCE? Memang sesuai sgt utk wanita bertudung, sebab dia akan menghilangkan kesemua masalah2 yg selalu dialami oleh wanita bertudung lah. Selalunya masalah nye ni je:


  1. Kelemumur
  2. Rambut gugur
  3. Kulit kepala gatal

Bila semua ni berlaku, akibat pemakaian tudung yg terlalu lama dgn cuaca yg panas ni kan, bila bukak tudung je mula lah tergaru2 pastu bila tgk cermin mesti cakap = " buruknya rambutku" pastu tension sensorang. Lepas tu kalau pattern macam aku, aku mesti nak suami aku rambut buruk jugak hahahaha kesian laki aku. ok,Jangan macam tu ye. Solution nya senang je, mula lah gunakan syampu MARINE ESSENCE ni. bau pun wangiiiii. 

I pun guna tau, so bila pakai tudung tu, walaupun muka macam biasa2 je, tapi perasan macam muka Siti Nurhaliza pun ada. Sebab dah konfiden sangat nnt balik rumah bukak tudung rambut aku mesti dah cantik hahaha..boleh la nak biarkan rambut tu terurai kan, kalau x,memanjang je ikat mcm sup bunjut. Sebab kalau x ikat, rambut buruk macam hantu hahaha..hahahaha..itu dulu ye, sebelum guna MARINE ESSENCE.




hahaha yg atas tu muka aku yg konfiden, yg bawah tu mestilah Siti Nurhaliza yg mmg cantik hehe. Persamaannye satu je, rambut kitorang lawa wahahahahaha


2 comments:

Ija Rased said...

tq for sharing dik

noly anna said...

no problem kak:) hehehe kalau rambut busuk lepas bukak tudung memang sedih huhuhu. tapi pakai syampu ni mmg okay sesangat :)