Look Who's using BVSM?

Salam.
Pagi ni dapat tahu yg mereka2 ni pun dah guna BIOVELOCITY SLEEPMATE ni. Kenal tak siapa mereka ni?Ish kalau xkenal mmg bukan org malaysia la hehe:p




Ini ada lagi 1 testimoni dari seorang doktor yg menghadiahkan BVSM ni utk ayah beliau yang semput kronik sehingga tak boleh berjalan. Kini, ayah beliau dh boleh berjalan sndiri. Alhamdulillah, dengan bantuan Allah. Ini kata-kata beliau semalam semasa berkongsi pengalaman menggunakan BVSM di depan 3000 orang yg hadir mengikuti Hari Biovelocity Sleepmate di Ampang.



Memang banyak kebaikan BVSM ni. Bagi mereka2 yg masih belum tahu, sini Noly btau yee..hehe


  1. meningkatkan metabolisma
  2. mengaktifkan fungsi-fungsi sel
  3. menggalakkan peredaran darah
  4. memperbaiki sistem imun
  5. meningkatkan tahap medan tenaga
  6. menstabilkan emosi dan mengurangkan tekanan
  7. memulihkan tenaga
  8. meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semulajadi
  9. mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
  10. melegakan kepenatan dan kesakitan
  11. merangsang sistem saraf autonomik
  12. menggalakkan fungsi jantung
  13. melegakan sakit kepala
  14. menghilangkan senggugut
  15. menolong mengurangkan ketegangan leher
  16. melegakan rasa kebas
  17. dan banyak lagii..
So korang boleh lah cuba, Noly pun pakai jgk dan seisi keluarga boleh pakai, suami dan anak pun suka.sebab boleh tido lena. Siapa tak nak kan, dapat tidur yg berkualiti setiap hari :) Siapa yang nak tolong mak bapak yg mempunyai sakit tulang belakang,gout,slip dics,darah tinggi,sakit pinggang,sakit lutut, sakit sendi,boleh lah hadiahkan BVSM ni utk orang tua kita. Inilah salah satu cara kita utk ikhtiar supaya makbapak kita dapat tidur yg selesa. Dulu masa kita kecik dorg sampai xcukup tidur jaga kita semua kan (nakal2 korang ni semua masa kecik dulu,mcm lah aku xtau)

Boleh contact noly utk tahu dgn lebih lanjut pasal BVSM ni
 017-6276532 (Noly)

4 comments:

Mazlina Mat Rabi said...

Assalam Noly. Thanks sudi jengah blog Maz...Nice blog...Banyak info dalam ni

mysha said...

salam noly..tq dtg bertandanf blog sy.. bnyak yer faedah sleepmate ni

noly anna said...

waalaikumsalam:) thanx. Maz duduk tg malim ye?dekat sgt dah tu dgn tmpat noly,Kuala Kubu Bharu haha

noly anna said...

salam mysha:) yup byk sgt faedah sleepmate ni:) tilam yg disuntik dgn garam laut dan dijemur pada waktu solat dhuha:) byk sgt fadhilatnya utk tubuh badan.kalau berminat bole btau noly ye,kalau jauh noly boleh pos:)