#SetKurusBajet

Salam.

Pernah dengar tak pasal set kurus bajet ni? Sini Noly explain satu persatu. Namanya memang set kurus, tapi ini bukanlah pil kurus atau ubat kurus ok, ini adalah set supplement yg boleh membantu mengurangkan berat badan dengan sihat. And then dah namanya pun set kurus bajet, so harganya memang harga bajet dan murah je. Untuk siapa set ni? Untuk sesiapa sahaja yg nak kurus dgn sihat :) Ada ke yg nak gemuk? eh. Confirm xde kan. hehe.

So dalam Set ni ada dua jenis pilihan.

1. SET A


2. SET B

Dengan kombinasi SET A atau SET B, supplement tu semua dapat membantu proses detoxifikasi dalam tubuh badan kita. Bila badan dah detox, barulah nutrien2 penting boleh diserap dengan lebih baik dan seterusnya dapat memberi badan kita bentuk dan berat yg ideal. Lelaki dan perempuan, dua dua pun mesti nak bentuk badan dan berat badan yg ideal kan. 

Kat sini Noly share sikit ye beberapa testimoni pengguna set kurus bajet ni yg dah berjaya menurunkan berat badan  :) Nak tgk lebih byk lagi, boleh je cari #setkurusbajet di Instagram, banyak sgt testimoni yg dah berjaya.





Jadi, tunggu apa lagi? Kalau korang berazam nak kuruskan badan tahun ni, boleh lah pm noly ye :) 

NOLY 
017-6276532

No comments: