My Bestfriends

Salam.

OK dah lama tak update blog. Kelas diploma baru je habis, tapi kelas ijazah pulak menyusul. Kerja apa ini..xde rehat..hahaha. Lempang diri sendiri sebab asik nak rehat je.hahaha. Petang2 ni nak cerita sikit about my bestfriends. Actually ada dua orang kat tempat keje ni. Ramai lagi kat tempat lain. bahahahaha.. bajet macam ramai kawan pulak. Perasaan je lelebih.




Ok, yang pertama namanya Siti Hajar Aflah. She is from Terengganu. Lemah lembut orangnya. Cantik menawan. hahaha. kalau dia baca ni confirm aku kena ludah. Tapi memang betul pun. Baik hati. Selalu belanja makan (itu agenda dia nak suruh aku gemok sebenarnya hahaha) Dalam kalangan kitorang ni, hajar ni kira macam mak-mak laaa..asik tanya dah makan ke belum ahahahaha. Lepas tu ajak makan 5x sehari. ahahaha. Tapi dia ni ada satu perangai yg memang aku pun xleh lawan hahaha. Kalau dia tak heran pasal satu benda tu, mampos dia tak layan. Memang mampos. Contohnya kalau dia x suka kau, ko buat laaa apa pun memang lantak pi dia pandang sebelah mata pun tak. Betapa ignorant nya minah sekor ni, itu kalau dia betul2 tak suka kat kau laaa..kau bagi la nasi minyak 7 dulang pun, memang dia tak layan. so dalam lembut jelita tu, keras kepala gak hahahaha.




Ok, yang kedua namanya Anis Syazwani.  Yg ni dari Selangor je. Kenapa je? Sebab aku pun orang Selangor jgk. haha. Yang ni pun cantik kemain. hahaha. Lembut tu x lembut mana laaa. Yg ni emosi sikit. Hati lembut sayu. Kalau jiwa terusik sikit mesti banjir. Selalu aku dgn hajar la yg tolong lap banjir2 tu. Hajar je yg lap, aku tukang ketuk. hahaha. Bagi keras sikit air mata tu. Yg ni selalu lupa nak makan ikut time, yang ni memang x pernah ikut time.hahahaha. Oh ye, Anis ni memang pelupa tahap gaban. Tapi dia rajin mengemas. Aku pun x faham mcm mana sel otak dia bergabung. Tu yg senang banjir tu kot. Bahahaha. Abis laa aku kena baling dgn kasut kalau dia baca nii hahaha. Xpe, kasut aku lagi keras. 




So kat sini aku nak highlightkan apa persamaan kitorg bertiga ( ini semua ikut perasan aku je ):

  • kitorang kelakar ahahaaha
  • suka menganjing orang lain
  • suka menganjing sesama sendiri hahahaha
  • semua pensyarah bahasa inggeris
  • satu tempat kerja
  • semua GLAMPRENEURS
  • semua tak suka orang yg sama ahahahaha ( fahamkan ayat ni betul2 )
  • kitorang suka travel (next year plan nak travel sama2, sorang nk g new zealand, sorang nak g paris, sorang nak g korea. Pergi jelahh semuaaa hahaha)
  • kitorang suka shopping
  • kitorang tak pernah berkira sesama sendiri
  • hantu selfie bahahahahaha 
  • semua dah beranak pinak ye (semua dah anak 2 kecuali aku)


ok yg atas tu ustaz rahim namanya. our HOD. bantai lah masukkan dia sekali dalam cerita ni ahahaha. Apa laaaa nasib aku dapat member member hampeh mcm dorg ni..ke sebab aku pun hampeh gak? ahahahaha. Nampak tak keseronokan berbengkel terpancar dari muka kitorang? Seronok aaaa ada geng. Cuba kalau g sorang, confirm banjir sensorang ehehehe.

ok lah,tu je nak btau sikit psl member baik. hehe.
salam.


No comments: