SM/SSM Award

Assalamualaikum.

Fuh. Lama x update blog. Busy menanda paper kan..huhuhu. So what happened last Sunday? Company event yg berlangsung kat Menara PGRM Cheras. I was awarded SSM by the company that day. hehe padahal sebenarnya dah SSM sejak bulan July tahun lepas lagi, hehe tapi last year punya event x dapat pergi atas masalah kesihatan. Tahun ni mesti pergi jgk. hahaha. Ok, enjoy the pictures :p

thank u so much mr CEO !! bukan senang nak dapat award dari dia nih :)



this is Mr. Tan Kai Hee. BUSINESSMAN OF THE YEAR OF 2013. clap clap clap !!! so proud!!!



close up hehehe:)



we were early, the hall was big and roomy. memang grand sangat hehe




with my beloved mentor HANIS HAIZI and my lovely leader ELYA ROZA. tak pernah putus bagi tunjuk ajar dan semangat utk terus berjaya dalam bisnes ni. so mmg confirmlah berjaya kan? haha



with the co-founder of GLAM MR RAZALI ZAIN and my protege ANIES SYAZWANI




wajib ada gambar berdua-duaan dgn dia ni hehehe leader yg sgt baik hati



with my new protege ,she is also my sister ehehehe



snap pic kat luar pulakk hahaa


my bling bling for that day. ahahaha all black.


my love. my biggest supporter in this business.my husband and my lil son.I love u both.




No comments: