mata aku

Salam.

Hari ni terik ya amat ya Allah.
Mata aku ni berpijar je rasa.
Besor kecik besor kecik je aku tengok orang keliling aku nih.

Time tgh lecture tetibe meleleh air mata keluar.
Tak relevant langsung.
Takde apa yg sedih pasal english lecture.
Paling sedih pun sebab student aku x faham je apa yg aku cakap.
hahaha.
Tu gelak sedih.
Nasib x meleleh keluar air liur sambil gelak.

Hai lah mata...
Ni tandanya kena tidur ni.
Balik ni nak gesel2 BVSM kat muka aku.
confirm mata jadi canggih sihat dan kuat balik.


Ini mata aku pada hari normal wakaka (besar terang dan jelas)



Ini mata aku hari ni (merah, berair, mata emosi tiba2)
Panas giler hari nihhhhhhhhhhhhhhh


2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

nape dear
mungkin asyik mengadap lappy kali

Unknown said...

sebab cuaca hari tu panas sangat. mata I silau tinggi so kalau time cuaca extra panas mmg seksa mata ni :( tapi dgn bvsm, alhamdulillah dah baik :)