Holiday in Port Dickson

Assalamualaikum w.b.t

Kali ni Noly nak cerita sikit pasal pergi bercuti ke Port Dickson 25/11/2013 hari tu hehe. Pergi dengan my families. Duit bonus pun baru masuk, so apa lagiiii..spend it the right way (with families) We went there from my house at Batang Kali and reached Port Dickson at noon, around 1pm. It was Monday, so the road was incredibly clear and no traffic jam at all muahaha I like it. We stayed at Lexis Port Dickson for a night. Say no more, enjoy the pictures :)


we stayed at the executive water chalet, as for me, I prefer avillion better haha tapi sebab dh penuh huhuhu



my sister posing with our breakfast lol



amboi sonoknye anak aku dgn nenek dia ni berenang2 haha lepas ni kita pegi swimming pool lg ye


mana bole tinggal bekalan mineral coffee dgn bbplus ni hehehe



mama loves u soooooo much sayang



kena lah ada gambar romantik kannnn muehehehe cantik pantai PD ni rupanya haha



zarif sgt suka lari2 tepi pantai yg luas terbentang tu.sori la sayang rumah kita xsebesar pantai ni haha


family picture :)



suka sangat pijak2 pasir lompat2 dgn pakcik kau nehh

at the hotel lobby


me and my boys



on da way balik tu,singgah lah kejap ke muzium tentera PD



hoh muka gembira sgt kena julang tinggi2 dgn papa dia



candid hahaha

so far, best je pegi PD ni, tapi next time will choose Grand Lexis or Avillion to stay hihi


No comments: