First day of Ramadhan 2013

Assalamualaikum.

Hari ni hari pertama Ramadhan tahun 2013. So aku pun puasalah, takkan tak nak puasa pulak kan.Umur pun dah tua lanjut,so kenalah buat apa yg patut. So hari ni apakah yang berlaku??


  1. Pukul 3pagi Zarif mengamuk menangis nangis.Bagi susu dgn on tiga kipas dalam satu bilik semua hala kat dia baru dia nak tido. Aku dengan laki aku menggigil kesejukan.
  2. Set alarm pukul 4,kunun nak bangun nak masak sahur.Tapi sebab dah bangun pukul 3,so of course lah terlajak bangun pukul 5lebeh.
  3. Bantai minum air banyak2,lepas tu telan Thyroxin.Lepas tu rasa macam bodoh, sebab baru teringat doctor btau lepas makan supplement tu,kene kosongkan perut at least half an hour.So camana aku nak sahur????????
  4. Baca niat puasa. Sambung tido sebab fedup xdpt makan.
  5. Sampai ofis,sembang dgn Hajar dari pukul 8 sampai pukul 10. 
  6. Pukul 1030,suami dtg ofis bawak zarif sbb nak bwk g klinik homeopathy. Badan die mcm dah suam2, so prepare lah nk jumpe doctor.
  7. Tunggu sejam call doc xsampai2. So aku pun hangin.
  8. Suami hntr Zarif semula ke pengasuh sbb dah lmbt sgt dia nak g keje. Dia pun macam nak hangin.
  9. Kelas pagi aku 1030-1200 trpaksa cancel. Aku pasti budak2 seronok tak terhingga. 
  10. Aku baru sedar,kain aku berlubang besar sebab iron pagi tadi. Stapler je yg ada. Bole la.
  11. Masuk ofis kunci bilik dan tido.Simpan tenaga untuk kelas pukul 3-5 ptg ni. Kalau aku bangun la.
  12. Kesimpulannya, esok kena dtg semula ke klinik.
  13. Azam petang ni,g beli makanan paling sedap kt bazar. Hajar pagi2 dah bagi semangat untuk beli makanan berbuka nnt. Sembang pasal tu je dah 2jam kan:p

No comments: