GLAM PRETTY WOMEN

Salam.

Dah lama tak update blog. Hari ni nak cerita sikit pasal event GLAM semalam yang berlangsung di TTDI Damansara. The event was called GLAM PRETTY WOMEN. The special guest was Miss Raisyyah Rania Yeap or previously known as Felixia Yeap. Seronok dengar beliau bercerita pasal beauty talk semalam, memang santai dan ala ala pillow talk / girl talk je sebab memang 95% yang attend the event semuanya perempuan hehe. Everything was awesome. Hopefully lepas ni kalau ada lagi event mcm ni boleh lah korang ramai2 join Noly :) it was great joy :) Oh yes, dan lagi satu, now I am a certified beautician. So yes, for anyone who wants to know more about any of the Hai-o products u can always contact me :) Enjoy the piccas!

some of the lucky draw prizes. Yeay luckily 3 of my business partners were so damn lucky haha


muka tengok makanan haha


sedap betul macaroons dari laduree nih yummy


hands on cara pemakaian premium beautiful yang betul. kalau pakai cincai tu yang sakit tu. bukan salah corset, selalunya salah cara pakai. oleh itu, boleh contact certified beautician mcm noly ni ha so i can show u the correct way to wear the corset.


with some of my protege yg dapat join event ni semalam. semua happy gilaaaa dapat datang sini hehe my team from brunei, terengganu and selangor.


beauty talk with Raisyyah Rania


selfie sikittttttttt hahaha

last but not least a group photo with my beloved mentor Hanis Haizi and my fellow business partners :)

Any inquiries u can contact me at this number
017-6276532 (noly)

No comments: