Geng surau

Salam.

Semalam suami bawak Zarif solat maghrib di surau dekat area rumah kitorang. hehe. Hubby cakap time solat Zarif peluk je tiang tengok je semua orang solat. pastu sengih2. Nanti dah besar sikit, boleh dah join jemaah sekali kat surau. Jadi geng surau lah ko ye Zarif hehe. Tahun depan nak kena cari ustaz/ustazah yang boleh datang rumah untuk ajar Zarif mengaji. Ramai je orang kat ofis aku ni boleh ajar mengaji, macam Kak Ilham ke, ( tapi kak Ilham ni kang takut die syok main je dgn anak aku tu nanti haha) students aku pun semua huffaz belaka, tapi probably better yang jauh sikit kot. Kalau dah kenal sgt ni,takut mengajar pun ada special treatment. Biar yg xrapat sgt, so biar tegas sikit kat Zarif tu nanti. Kalau bole, lagi harimau dari aku muehehehe. Baru lah berkesan. Nanti 2014 aku akan buat iklan mencari guru mengaji hehehe, kalau boleh siap dgn mencari maid, driver, guru tadika, e ehh hahaha gila dah aku ni. Lari topik.

image from google

image from google

OK, sampai sini dulu. Have a good day. Salam.

2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

Alhamdulillah
dear cantik la header blog u even simple tapi tetap eye catching

Unknown said...

hehe thanx dear.sebenarnya xpandai nak letak corak mcm2 so pilih satu corak je hahaha thanx anyway,tak sangka ade org yg suka :p