Perubahan 360-GLAMPRENEUR

PERUBAHAN 360 - GLAMPRENEUR

Assalamualaikum. Dalam entry kali ni noly nak kongsi bukti-bukti perubahan drastik dan kejayaan yang ditempa oleh beberapa GLAMPRENEUR hasil didikan HANIS HAIZI. Dalam business ni kita hanya perlu duplicate je orang-orang yg dah berjaya, asalkan kita mahu berubah. Itu sahaja.

1.HANIS HAIZI
 Sebelum ni dia hanyalah seorang suri rumah sepenuh masa. Selepas melahirkan anak yang pertama, beliau ambil kesempatan untuk buat business ni. Dari income RM3000, siapa sangka selepas hanya 4 tahun, income beliau sekarang mencecah RM200k sebulan. Semuanya berkat kesungguhan dan semangat yang tinggi untuk mengubah hidup beliau. Beliau juga telah ramai melahirkan ramai jutawan muda di bawah academy beliau sendiri -GREEN LEADERS ACADEMY MALAYSIA (GLAM)

Hanis dengan koleksi designer handbags nya. Chanel, Dior, Prada dan banyak lagi. Semuanya beliau dapat dari hasil titik peluhnya sendiri selama 4 tahun dalam business ni.

2. MAISARAH IBRAHIM
Beliau merupakan salah seorang TOP GLAMPRENEUR under Hanis. Dahulunya seorang engineer, tapi dengan dua orang anak kecil, memang susah sikit nak survive. So beliau join business ni. Beliau follow and duplicate cara Hanis bekerja. After few months, beliau resign jadi engineer untuk focus buat business ni. Setelah 4 tahun, income beliau pun dah lebih dari RM100k sebulan.



Sangat beza dulu dgn sekarang kan? bila buat business ni, kita mmg akan selalu upgradekan diri.


3. NAA KAMARUDDIN
Beliau juga merupakan salah seorang TOP GLAMPRENEUR under Hanis. Dengan hanya pemakaian Premium Beautiful, beliau join business ni untuk extra income. Beliau juga follow and duplicate je apa yang Hanis Haizi ajar. That's why ramai anak didik Hanis ni berjaya macam Hanis jugak.

Before buat business ni, Naa nampak biasa2 je. Selepas setahun buat business ni, beliau dah berjaya dapat pangkat tertinggi dalam business ni. Daripada x tahu apa, tapi kerana semangat yang tinggi beliau berjaya macam Hanis Haizi.

4. SHA KHALID
Beliau juga merupakan salah seorang TOP GLAMPRENEUR under Hanis. Dahulunya seorang engineer di IBM dengan gaji RM5k sebulan.Ibu kepada 2 anak lelaki ini bermula dengan business secara part time sahaja. Kerana ingin mengubah hidup menjadi lebih selesa, beliau tekad dan duplicate dan follow Hanis bulat-bulat. Dalam masa setahun, beliau berjaya dapat pangkat tertinggi dan meraih pendapatan sebanyak RM40k -RM50k sebulan. Finally beliau resign dari profesion beliau di IBM dan focus kepada business.


Ramai lagi TOP GLAMPRENEURS under HANIS HAIZI ni, speerti gambar di bawah ni. semuanya muda2 belaka dan dahulunya memang dah ada profesion sendiri. Semuanya berani untuk melakukan perubahan dalam hidup, dan inilah hasilnya.


Ini adalah bukti-bukti kejayaan glampreneur.
Sebab tu mereka pilih GLAM dan Hanis Haizi sebagai mentor.
You just need to duplicate and follow the leader.
ambil masa hanya 2 tahun untuk berjaya.
why don't you start now?

LET'S BE PART OF GLAMPRENEUR WITH ME AND HANIS HAIZI.
I PROMISE, TOGETHER WE ACHIEVE MORE.

017 62 765 32
nolyannakurnain@gmail.com

2 comments:

bicara mak dara said...

wowwwww sangat hebat. Tahniah

Unknown said...

adzairdawati: mereka mmg kelompk wanita yang hebat:) wanna be one of them?u are welcome to join us:) just contact me at my number:)